Klacht: Kan geen normale zaken mee gedaan worden

op 27 juli 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

1ste december 2016 pakje ontvangen met rekening van de kijkshop had van afterpay moeten zijn verkeerd overgemaakt over gebeld naar kijkshop ik ben nog nooit zo slecht behandeld en geven aan niks voor me te willen doen

2 contact gezocht met afterpay kunnen mij helaas niet helpen met probleem kijkshop ik heb vervolgens gewacht tot ik het geld terug kreeg van kijkshop mijn fout vervolgens is de rekening naar directpay gegaan bedrag 70euro

3 Bij directpay gelijk regeling getroffen dat ik 25maart zo gaan betalen de 70 Ivm salaris dat die dag gestort werd dat vonden ze goed zo als afgesproken 26 maart bedrag overgemaakt paar dagen later kreeg ik bedrag terug gestort gelijk contact opgenomen met directpay kreeg gelijk te horen dat ze het contract verkocht hadden aan webcasso al 2weken niks bekend bij mij
Ze hebben mij gelijk telefoon nummer gegeven van webcasso met klantnummer zodat ik hun kon gaan bellen gelijk gebeld naar webcasso 12mei 2017 en heb ik gelijk gevraagd hoe het kan dat ze het contract hebben overgenomen terwijl ik betaal afspraak gemaakt heb en waarom ik nog geen brief heb ontvangen gelijk rekeningnummer gevraagd waarschijnlijk verkeerd opgeschreven was slecht te verstaan de medewerker en gevraagd of ze als nog de brief wouden sturen zodat ik rekeningnummer had en voor eigen administratie echter moet ik deze brief nog altijd ontvangen en staat er plots een deurwaarder voor me deur op woensdag 14-6-2017 het eerste wat ik aangaf was eindelijk ik heb een brief met rekening nummer erop zodat ik 70euro kan overmaken nou snap ik alleen niet waarom ze mij dan niet bellen met de vraag of er iets mis is gegaan want ik heb zelf webcasso een aantal x gebeld maar nooit iemand aan de lijn gehad sta je een uur in de wacht en word er opgenomen en gelijk weer opgehangen dus bellen naar hun is niet mogelijk
Ik heb op 20-6-2017 het bedrag 70euro overgemaakt omdat ik net paar dagen rekeningnummer heb echter heb ik al veel klachten bij post nl liggen omdat er regelmatig post verdwijnt

dat ik alles boven de 70 euro terug krijg

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 11 augustus 2017 om 14:25 geantwoord

Geachte heer /mevrouw ,

Allereerst hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Wij begrijpen dat u zich in deze situatie onbegrepen en onrechtvaardig behandeld voelt. Wij willen u hierbij in ieder geval verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Wij hebben uw klacht zojuist per mail behandeld en opgelost. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.
Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben neemt u gerust contact met ons op.

Webcasso BV.

Alle klachten die gemeld zijn door marcoooot