Klacht: Kan geen kratje bier inleveren omdat apparaat stuk is

op 02 november 2011 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Lopend kwamen mijn man en k vanmiddag naar de AH Passage Lelystad. We hadden n leeg kratje bier eigen merk AH bij ons om in te leveren. Het apparaat was stuk en het personeel, inclusief the so called chef (jongen van pak weg 23) Joey van den Bosch weigerde het kratje in te nemen of bon te geven. Het AH merk dus gewoon. We waren woest heb mijn mandje met boodschappen laten staan, en kom er ook niet meer terwijl k juist veel kwam de laatste tijd bij AH, ondanks dat jullie echt iets duurder zijn. Hoe moeilijk is het om 3,90 terug te geven, of een bon, is AH helemaal afhankelijk van apparaten. We zouden daarna door naar het verzorgingstehuis naar mijn moeder, wij werden dus verplicht helemaal terug naar huis met het lege kratje en daarna weer op weg, ben woest, vooral de onbeschoftheid waarmee zo n jongen zegt, laat u me uitpraten, ben geen tiener zoals zijn vrienden misschien. n Chef hoort n probleem op te lossen, en was niet mijn probleem, ook al draag je een rode stropdas. Op deze manier win je geen klanten, in dit wc zitten namelijk ook de Lidl en Deka, dus keuze zat. Raar dat tegenwoordig iedereen in de stress is als een apparaat het niet doet, gewoon aannemen het kratje, gaat niets boven een tevreden klant. Ben er van overtuigd dat k natuurlijk niet de enige was vandaag.

Geen idee, op dat moment was de het belachelijk dat we daar stonden met ons lege kratje. Misschien een tegoedbon vanwege onnodig gesleep en stress, jullie beweren de grootste supermarkt te zijn. En zo n jonge jongen die n grote mond opzet, komop k ben bijna 60, zegt hij, als u me niet laat uitpraten, toen zei ik, ga je me slaan dan????? Schande AH!

Alle klachten die gemeld zijn door bertenrita