Klacht: kan geen klacht melden

op 10 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de link om de klacht te bevestigen doet het niet. Zo voorkomen jullie natuurlijk klachten! Pfff

Gewenste Oplossing:

wat denkt u zelf?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Leijenaar,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u uw klacht heeft kunnen vermelden onder referentienummer 646976. Ik heb daar inmiddels op uw klacht gereageerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door klachtjenu