Klacht: Kan geen betalingsregeling treffen via de site

op 10 oktober 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meerdere malen geprobeerd een betalingsregeling te treffen via hun website. Aanmelden via de Self Service portaal werkt niet ! , en inloggen met een factuurnummer, postcode en geboortedatum werkt ook al niet. Het lijkt wel alsof zij het moeilijk maken om uberhaupt een betalingsregeling te treffen, ik heb ook al e-mails gestuurd maar tot nu toe nog geen gehoor.

Slechte service!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik de mogelijkheid krijg om een betalingsregeling te kunnen treffen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 28 november 2017 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door damienpostma