Klacht: kan echt niet in 1 x betalen :(

op 12 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

sorry ik probeer netjes weer een betaalregeling te treffen omdat ik door omstandigheden afgelopen maanden teveel heb meegemaakt (zie bijlage )en bepaalde keuzes moest maken qua betalingen maar nu wordt er moeilijk gedaan over een regeling van 800 nog wat euro.tis geen kwestie van niet willen maar als je iets niet hebt houdt het gauw op šŸ™ voor hun is het geld misschien peanuts maar dit bedrag is nog meer als wat ik aan inkomen heb p/m

als ggn alstublieft weer een regeling wil aangaan die ik dan gewoon weer netjes betaal.enige wat ik vraag is of ik dan die 3 maandbetalingen gewoon mag betalen die ik tekort ben geschoten a 35 euro per x en dan graag regeling voor restbedrag.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 12 mei 2016 om 07:57 geantwoord

Geachte mevrouw ten Wolde,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Deze is door onze klachtenafdeling in behandeling genomen. Wij hebben u inmiddels een email gestuurd. Wij geven u een laatste kans voor een betalingsregeling. In de email treft u de bijlage aan. Wij beschouwen hiermee de klacht als afgehandeld.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door RowanG94