Klacht: Kan betaling via mollie niet achterhalen

op 20 juli 2017 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11-07-2017. 17:50 is een bedrag van €169,00 afgeschreven via Ideal
van mijn bakrekening.
Om te kijken om welke transactie het gaat, heb ik op de website van mollie payments de gegevens, ( datum, Ideal IBAN en betaalkenmerk ) ingevuld.
Reactie: Er heeft geen betaling plaatsgevonden.
Ik weet niet om welke betaling het gaat

Gewenste Oplossing:

Wil weten waar de betaling over gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wea