Klacht: Kan bestelling niet annuleren

op 01 juni 2021 over Beter Bed in de categorie Bedden

Mijn bestelling is te laat geleverd en ik kan deze bij de klantenservice niet annuleren. De medewerker beweert dat de bestelling bij post.nl ligt maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk want ik heb niets van post.nl gehoord (mijn ervaring is dat je al mail krijgt op het moment dathet pakje wordt aangemeld). Door vakantie kan ik het pakje straks niet aannemen en de kans is bijna 100% dat 1 van mijn buren deze aan gaat nemen dus ik zal het pakje ook niet binnen de termijn van 14 dagen kunnen sturen, en dus ook mijn geld niet terug zal kunnen krijgen.

De bestelling dient te worden geannuleerd en uit het leveringsproces gehaald worden. De betaling dient per omgaande teruggestort.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 01 juni 2021 om 15:25 geantwoord

Heeft op 01 juni 2021 om 16:07 geantwoord

Ik kan het pakket niet weigeren omdat ik met vakantie ben. De kans is bijna 100% dat 1 van mijn buren het pakket aanneemt en als ik weer thuis ben is de 14 dagen termijn verstreken en zit ik vast aan de levering. En ja, ik heb de naaste buren op de hoogte gebracht, zij zullen het pakket weigeren maar ik kan niet iedereen benaderen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jebs1964