Klacht: Kan account niet opzeggen

op 18 september 2017 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Wilde maar eenmalig lid zijn heb ook gelijk weer opgezegd door een opzegging te sturen via de mail
Kreeg nu een brief van een incasso bureau of ik gelijk wilde betalen voor een paar maanden
Probeer al een paar dagen telefonisch contact te krijgen met het nummer wat op de brief stond maar krijg alleen een in gesprek toon

Zou graag zien dat het bedrag kwijtgescholden word

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 26 september 2017 om 12:09 geantwoord

Met het debiteurnummer dat je noemt heb ik een Premium Account kunnen terugvinden.

Per mail heb ik 18 september laten weten dat wij geen opzegging van je teruggevonden hebben en dat opzeggen per mail niet mogelijk is.

Ik zie dat je deze stappen nog niet opgevolgd hebt. Het Premium Account is nog steeds actief.

Ik zal hieronder een aantal stappen beschrijven die je kunt opvolgen om je Premium Account voor Huurstunt.nl te beëindigen.

Stap 1: Log in op je account. Gebruik hiervoor het e-mailadres waarop je je hebt geregistreerd voor een Premium Account. Ga naar de knop \"Mijn Account\".
Stap 2: Klik vervolgens op \"Premium Account beëindigen\". Ga nu naar de inbox van je e-mail.
Stap 3: Je hebt een e-mail ontvangen van Huurstunt. In deze e-mail vind je een link. Klik op deze link om je uitschrijving definitief te maken.
Stap 4: Je ontvangt opnieuw een e-mail ter bevestiging van de uitschrijving. Hiermee hoef je niets te doen.

Omdat het account nog niet opgezegd is, is de incasso geldig. Om deze reden gaan we het bedrag dan ook niet kwijtschelden.

Verder zijn wij telefonisch niet bereikbaar omdat wij een online platform zijn. Je kunt per mail en WhatsApp in contact komen met onze klantenservice.

Tevens willen wij je verzoeken om je klacht te verwijderen. Dit stelt ons bedrijf is een kwaad daglicht terwijl je zelf verantwoordelijk bent voor het opzeggen van het Premium Account.

Groet,
Team Huurstunt.nl