Klacht: Kamer voldoet niet aan de omschrijving

op 13 juli 2012 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zocht op internet naar een geschikt hotel om te overnachten in Stockholm. Via de website van Scandic Continental zag ik 3 kamermogelijkheden: cabine, eenpersoonskamer of tweepersoonskamer. Aangezien ik maar in mijn eentje reis valt de laatste optie al af, en zocht ik naar een aanbieder van een eenpersoonskamer. Nu had Expedia.nl nog een eenpersoonskamer voor mij in de aanbieding welke ik dan ook geboekt heb.
Maar wat blijkt nu, zij hebben een cabine geboekt, wat dus niet voldoet aan de omschrijving! De gegeven informatie was zeker niet volledig en de communicatie tussen Expedia.nl en het hotel is dan ook triest te noemen.

Gewenste Oplossing:

Ik hoef nu alleen maar een eenpersoonskamer te hebben, voor de prijs die ik er al voor betaald heb, óf dat ze het gehele bedrag terugstorten waarmee ik dan naar een andere aanbieder kan die wel aanbied wat er staat. Het feit dat je in een cabine ook kunt slapen is irrelevant, want zo kun je een kartonnen doos ook wel een eenpersoonskamer noemen!

Alle klachten die gemeld zijn door Tim Verhoeven