Klacht: kacht tegen fraude milden afdeling

op 07 mei 2016 over Belastingdienst in de categorie

mijn klacht niets er mee gebeurd

mijn klacht niets er mee gebeurd

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

Reactie van de melder van de klacht A bernard

8 maanden geleden - onderwerp: melden van toeslagen frauderen geheime samenwonen niet inschrijven bij de gemeente Geachte mevrouw en heer Hierbij wil ik u mededelen een melden doorgeven over de fraude , sinds 2 jaar een vrouw rond 60 jaar oud met naam (Christine piekhaar) gefraudeerd huurtoeslag en zorgtoeslag ,en zij is met woonadres Burgemeester.van.Duyvendijklaan 53 ,postcode 2262 BT Leidschendam ,er bij deze wonnen nog een man woont met auto kentekent 43HHBP Opel Corsa grijs kleur , de man onrecht samenwoont met deze mevrouw want hij heeft niet officieel inschrijven samenwonend bij de gemeente en belasting deinst ,en geen samenwonen verzamelen inkomen door gegevens de man dagelijks vanaf deze adres van de vrouw vertrek naar werk om 7 uur ochtend en terug om rond 17:00 middag . vervolgens de buurvrouw ontvang hoge onrecht huursubsidie alleenstaande ouderuitkering ,uwv. Ik voel mij verantwoordelijke om fraude door te geven

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A bernard