Klacht: Betaalde Kachel wordt niet geleverd

Kees80 op 09 februari 2022 over Kachel Totaal Kampen in de categorie Installatiebedrijven

Ik heb een gebruikte houtkachel gezocht op marktplaat 2 december 2021. Ik vond deze bij de adverteerder Kachel . Deze firma heeft wel 50 of meer advertenties geplaatst op Marktplaats. Ik heb het 06 nummer gebeld 0641986181. We kregen iemand aan de lijn , die zei dat de kachel 500 Euro moest kosten. We vroegen of het mogelijk is de kachel thuis te laten bezorgen. Dat was mogelijk voor 60 Euro extra. Wij zijn akkoord gegaan en kregen een appje met een foto van de rekening. Daarna hebben we een aantal weken gewacht . Er kwam geen kachel. We hebben weer gebeld en de man zei dat het druk was corona enzo . Verder zei de man dat de rekening nog niet betaald was. We zouden extra rembours kosten moeten betalen. Wij hebben de rekening toen betaald 8 december. Daarna diverse keren gebeld en steeds een smoes de vervoerder was ziek. Uiteindelijk vandaag weer gebeld , de man zei dat de kachel afgelopen week was geleverd. Wij hebben echter niets gezien. Hij zou het uitzoeken , de kachel was blijkbaar kwijt. Vanavond moesten we terugbellen, natuurlijk nam er niemand op. Kortom we zijn opgelicht.

Wij denken dat de kachel niet bestaat en willen het bedrag teruggestort hebben op onze rekening.
C. DE JONG
NL26RABO0136762700

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kachel Totaal Kampen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kees80