Klacht: kaasbroodtje

op 03 november 2011 over HEMA in de categorie Warenhuizen

hallo. ik ben mv polat.donderdag 3 nov kwart voor 1. wilde ik met mijn dochtertje in het hema resturant wat te etten. pakte ik met een service tang een kaas broodje van achteren! na de rand hoor ik van het hema personeel. erg bijdehand mv dat mag u niet doen u pak het achterse ze zijn alrmaal het zelfde! op een onbeschofte manier. tu zit met u mouwen in het broodjtjes!! nou sorry hoor ik weet wat ik pak. ik weet hoe ik pak. mijn mouwen zaten er absoluut niet er in. ik kom al jaaren naar hema en in het resturant. maar zo iets heb ik voor het eerts meegemaakt. en werd er zeer kwaad om . heb al mijn best weer trug gelaten zonder te etten. ben ook per direcht in het winkel gaan klachten bij manger boogaard! in schiedam pasagge heb ik haar duidelijk gesproken. maar dit wilde ik als nog schriftelijk doorgeven. van wat er is gebeurt. en dat ik ook op de hoogde gehouden wil worden. dat zij en persoonlijk aangesproken is en een schriftelijke waarschuwing moet krijgen! ik hoop u hier mee voldoende uit heb gelegd wat er gebeurt is. vriendelijk gr mv polat. mijn email is oznur_sahin68@hotmail.com

niets

Alle klachten die gemeld zijn door polat