Klacht: kaartjes van DHL in mijn kranten brievenbus

op 07 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg voor de ongeveer 20e keer een kaartje in mijn brievenbus waar met grote letters op staat: UITSLUITEND VOOR DE TELEGRAAF , geen post ingooien. Er is een centrale brievenbussenpost waar voor ongeveer 100 bungalows elk een eigen brievenbus is, maar de DHL blijft nog steeds ALLE kaartjes voor iedereen behalve voor mij in mijn brievenbus deponeren. Ik heb hierover al geklaagd, en een mailtje van DHL gekregen dat dit wordt opgelost. Niet gebeurd. Ik heb gebeld met een dame die ook alles heeft genoteerd en beloofd heeft het op te lossen. Niet gebeurd. Ik heb inmiddels een A4 ‘tje op mijn kranten-brievenbus gehangen (zie bijlage) en….. jawel, wéér een kaartje van DHL in mijn bus… Ik denk dat er een chauffeur werkt met een gigantisch bord voor zijn kop.

Als ik NOOIT MEER een kaartje in mijn krantenbrievenbus vind wat voor iedereen op het Park bestemd is, behalve voor mij. Ook de eigenaar van het park heeft al diverse keren geklaagd, maar ook dat heeft niet geholpen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:30 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door tonny maaswinkel