Klacht: Kaartje van Kaartje Posten.nl is niet op de datum verzonden dat moest.

op 12 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via kaartje Posten heb ik een verjaardagskaart gemaakt en die rond het middag uur op de 24e november verzenden gezet. Omdat iemand zaterdag het kaartje moest hebben i.v.m. verjaardag. Dit is altijd goed gegaan en nu heeft de jarige geen kaart ontvangen. En die werd 84 en is zeer terleurgesteld. Dank je wel Post voor de service.
De kaart is helemaal niet bezorgd. Ik vindt dit geen stijl. Er zijn dan ook veel klachten bij Kaartje Posten binnen gekomen en andere site\’s zoals kaartje 2 go beloven ook altijd dat het de volgende dag verzonden wordt. Maar als jullie als post er een puinhoop van maken dan krijg je ook de klachten van veel klanten en bedrijven. Vindt je het gek dat jullie verlies draaien?
Ik ben dan ook boos dat het zo gelopen is. Als het nu de feestdagen zijn dan heb ik alle begrip voor de bezorging dat het later komt maar nu niet. Wat gaan jullie hier aan doen. Mij de 2,57 vergoeden van de kaart die ik via Kaartje Posten heb gestuurd? Je kunt het bij hun opvragen het bedrag. Ik wil mijn naam dan wel prijsgeven en het rekeningnummer geven. Excuses neem ik niet genoegen mee vind ik te zwak als jullie daar mee komen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 december 2017 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Berkel,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een door u verzonden kaart niet binnen 24 uur is bezorgd.

Ik begrijp dat het niet leuk is dat de ontvanger op zijn of haar verjaardag geen kaart van u heeft ontvangen. Het is rond de feestdagen dus ook een paar dagen ervoor ontzettend druk en daarom kan een brief een dag vertraging oplopen. Dit kan echter ook gebeuren zonder de feestdagen.

Ik kan u hier geen vergoeding voor geven omdat het om een onverzekerde zending gaat.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Bircar