Klacht: Kaartje in de bus zonder enige opmerking

op 08 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

* Pakket van: niets ingevuld
* het pakket is bezorgd: niets ingevuld
* Wij komen weer langs: niets ingevuld
Andere bezorgoptie kiezen:
code ingevuld, krijg geen respons op internet

Gewenste Oplossing:

niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 oktober 2016 om 12:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat het niet thuis kaartje niet volledig is ingevuld. Helaas is het niet altijd zichtbaar voor de bezorger van wie het pakket afkomstig is. Uiteraard dienst hij wel de overige informatie in te vullen. Verwacht u wel een pakket? Dan heeft u mogelijk vanuit de verzender een track en tracenummer ontvangen. Indien u deze niet heeft wil ik u verzoeken ons uw postcode en huisnummer te e-mail naar webcare_parcel@dhl.com onder vermelding van referentienummer 549650.
Dan kunnen wij dit verder voor u nakijken.

In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door amj.verschuren@hotmail.com