Klacht: Kaartje en routes

op 08 mei 2017 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze klacht gaat over de kaartjes en routes.

Gewenste Oplossing:

Ik vind het belachelijk dat een bus van Veolia als eindhalte Leyenburg heeft (lijn 37) en geen HTM is. Ik kan niet met een kaartje van HTM overstappen op een bus van Veolia, dit moet anders. Ik ben een vermogen kwijt als mijn ov niet is opgeladen en een kaartje moet kopen. Vooral als ik instap in Den Haag waar alleen maar HTM rijd kan ik geen HTM kaartje gebruiken. Ik vind dit afzetterij. Volgens is dit goud geld verdienen vooral als ik naar Rotterdam Of Amsterdam kijk hoe duur daar de kaartjes zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kayleigh Jautze