Klacht: Kaartje dubbel betaald.

op 06 oktober 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb dinsdag 4 oktober klacht ingediend bij Veolia, omdat mijn kaartje 2 keer was afgeschreven. Vanwege een storing bij de ING, was het bedrag ook 2 keer afgeschreven. Toen heb ik de klacht ingediend. Echter nadat de storing bij ING was verholpen, zag ik dat het bedrag toch maar 1 keer was afgeschreven. Ik had het kaartje ook bij een NS automaat en niet bij Veolia gekocht. Moest wel met de trein van veolia rijden. Wilt u mijn excuses bij Veolia overbrengen. Mijn onervarendheid van kaartje kopen via de automaat. Met vriendelijke groet Leon Boijmans

Gewenste Oplossing:

Als u de excuses overbrengt bij Veolia, dan ben ik tevreden. Dank U.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leonboijmans@gmail.com