<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
    xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
    xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
    xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
    xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
    >
<channel>
    <title>KLACHT.nlKaartenhuis.nl klantenservice &amp; klachten</title>
    <atom:link href="https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
    <link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/</link>
    <description>Uw klacht kunt u melden op klacht.nl</description>
    <lastBuildDate>Tue, 10 Dec 2019 13:51:03 +0000</lastBuildDate>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.3</generator>
    <language></language>
    <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
    <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.3</generator>
    	<item>
	<title>Bij herhaling geen reactie op melding incomplete levering</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bij-herhaling-geen-reactie-op-melding-incomplete-levering/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bij-herhaling-geen-reactie-op-melding-incomplete-levering/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 10 Dec 2019 13:51:03 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Joost Den Haag</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bij-herhaling-geen-reactie-op-melding-incomplete-levering</guid>
	<description><![CDATA[<p>Bij onze bestelling van 150 zelf ontworpen kerstkaarten bleken er 35 enveloppen te weinig geleverd te zijn.
Tot 3 maal toe heb ik daar melding van gemaakt via het klachtenformulier van Kaartenhuis. Daar wordt niet op gereageerd, behalve de formele bevestiging dat 'we zo snel mogelijk zullen antwoorden'.
Zeer ergerlijk dat je niet telefonisch kan contacten.
NB het betreft enveloppen in een afwijkend formaat. Anders had ik wel even een doos bij Action of Hema gekocht......</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bestelling incompleet ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bestelling-incompleet-ontvangen/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bestelling-incompleet-ontvangen/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 18 Nov 2019 14:05:48 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Simon Maree</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bestelling-incompleet-ontvangen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Wij hebben op 8 november voor ons bedrijf kaarten besteld (ordernummer:  7-UQPU3AJ2AV ) inclusief postzegels. Nadat het pakket was bezorgd bleek dat Post NL een kaartje had bijgevoegd met dat de post beschadigd was en eventueel incompleet was. Na het openen bleek inderdaad een groot aandeel van de kaarten beschadigd te zijn en alle postzegels ontbraken! De postzegels waren veruit het duurste van de bestelling! Ook meerdere malen gemaild, maar geen reactie ontvangen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Tekst niet op kaart</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/tekst-niet-op-kaart/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/tekst-niet-op-kaart/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 05 Nov 2019 10:29:07 +0000</pubDate>
	<dc:creator>remcohermus</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/tekst-niet-op-kaart</guid>
	<description><![CDATA[<p>Vorige week heb ik uitnodigingen gemaakt via Kaartenhuis en snel geleverd gekregen. Helaas stond de betreffende tekst niet op de achterkant van de kaart tot mijn verbazing. De tekst is essentieel omdat daar alle informatie omtrent de uitnodiging opstaat. Afgelopen vrijdag contact gezocht via de enige weg: het contactformulier op de website, tot op heden geen reactie terwijl het evenement dichterbij komt.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Na drie dagen nog geen kaarten binnen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/na-drie-dagen-nog-geen-kaarten-binnen/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/na-drie-dagen-nog-geen-kaarten-binnen/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 20 Jun 2019 14:43:25 +0000</pubDate>
	<dc:creator>dprosman</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/na-drie-dagen-nog-geen-kaarten-binnen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb maandag kaarten besteld, die zouden uiterlijk woensdag geleverd worden, maar zijn er vandaag (donderdag) nog niet. Zaterdag heb ik de fotokaarten voor ons team nodig. Geen idee of ze vanuit kaartenhuis al verstuurd zijn. Er staat geen telefoonnummer op hun site, wel kun je via de site een bericht versturen, maar dan doen ze er twee werkdagen over om die te beantwoorden.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Verkeerde tekst</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/verkeerde-tekst-2/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/verkeerde-tekst-2/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 21 May 2019 13:41:59 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/verkeerde-tekst-2</guid>
	<description><![CDATA[<p>Hallo,
Ik heb kaarten besteld waar de verkeerde tekst op staat. In totaal 60 kaarten besteld waarvan er 30 goed zijn gedrukt en 30 foutief. Ik wil mijn geld terug voor de verkeerd gedrukte kaarten.

Groeten Ruben Platenkamp 
Raalte</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen tekst op de achterzijde</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/geen-tekst-op-de-achterzijde/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/geen-tekst-op-de-achterzijde/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 15 May 2019 15:25:28 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/geen-tekst-op-de-achterzijde</guid>
	<description><![CDATA[<p>Goededag,

Ik heb 30 verhuiskaarten besteld met tekst op e achterkant.
Nieuw adres etc. nu komen de kaarten vandaag binnen en staat er geen tekst op???
Daar is wel voor betaald.

Ik hoor graag hoe dit wordt opgelost.
Vriendelijke groet
C.Broekhof
van Panhuysstraat 59 Noordwijk</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>wil de krant voor 3 weken actieveren maar jukt niet</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/wil-de-krant-voor-3-weken-actieveren-maar-jukt-niet/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/wil-de-krant-voor-3-weken-actieveren-maar-jukt-niet/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 10 May 2019 16:03:18 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/wil-de-krant-voor-3-weken-actieveren-maar-jukt-niet</guid>
	<description><![CDATA[<p>kan de blokker krant niet actieveren</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>2 x verhuiskaarten besteld niets ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/2-x-verhuiskaarten-besteld-niets-ontvangen/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/2-x-verhuiskaarten-besteld-niets-ontvangen/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 03 May 2019 13:00:40 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/2-x-verhuiskaarten-besteld-niets-ontvangen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb 4 weken geleden verhuiskaarten besteld ivm het samenwonen
betaald niets ontvangen .
dacht voordeel van de twijfel bestel opnieuw vorige week en nog steeds niets binnen 
wel weer betaald 
jammer dat je niets kunt doen heb al een mail gestuurd maar geen reactie 
heb al gebeld maar krijg je greetz en die weten van niets 

waardeloos dit</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>kaarten zijn beschadigd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kaarten-zijn-beschadigd/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kaarten-zijn-beschadigd/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 12 Apr 2019 08:48:30 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kaarten-zijn-beschadigd</guid>
	<description><![CDATA[<p>Wij hebben 50 kaarten besteld en op de helft van de kaarten loopt een streep over de kaart heen. DIt is natuurlijk niet de bedoeling.  Op de site van het kaartenhuis is nergens een plek waar je deze klachtvraag kwijt kan</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Kaartjes kloppen niet en geen contact mogelijk</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kaartjes-kloppen-niet-en-geen-contact-mogelijk/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kaartjes-kloppen-niet-en-geen-contact-mogelijk/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 19 Mar 2019 19:20:15 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kaartjes-kloppen-niet-en-geen-contact-mogelijk</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een tijdje terug kaartjes besteld voor onze bruiloft voor kinderen uit mijn klas. We hebben eerst een proefdruk besteld, deze kwam netjes binnen. We wilden toch nog wat aanpassen, maar dit was niet mogelijk. We hebben de kaart toen weer opnieuw gemaakt, wat kan gebeuren, maar wel vervelend was. 
Uiteindelijk hebben we 30 stuks kaartjes besteld. Deze kwamen netjes op tijd binnen. We komen er alleen nu achter dat een deel van de tekst mist. 
Dit kan natuurlijk gebeuren, maar het vervelende is dat we geen contact met jullie kunnen opnemen. We hebben alles afgezocht. We wilden de kaartjes graag deze week aan de kinderen geven! 
We zaten er nog aan te denken om dan maar zelf op WORD te tekst te typen en erop te plakken, maar volgens mij is dit niet de bedoeling als je ervoor betaald heb! Vandaar deze klacht, omdat we geen contact kunnen opnemen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Verkeerde kaarten te laat</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/verkeerde-kaarten-te-laat/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/verkeerde-kaarten-te-laat/#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 02 Mar 2019 17:26:22 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/verkeerde-kaarten-te-laat</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik had 2 soorten kaarten ontworpen en wilde er van de ene 10 en de ander 20. Nu staat er bij mijn order dat ik 30x dezelfde heb besteld, wat niet klopt. Én ik heb ze nog steeds niet in huis, dus ze zijn te laat. En ik kan ze niet bellen of mailen, omdat er nergens contactgegevens te vinden zijn.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Kaartenhuis niet ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kaartenhuis-niet-ontvangen/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kaartenhuis-niet-ontvangen/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 01 Mar 2019 08:16:10 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kaartenhuis-niet-ontvangen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Kaartenhuis besteld maar na een week nog niet in huis. Dus volgende dag geleverd klopt niet. Kan geen telefoonnummer vinden dus met mail geprobeerd om contact te krijgen maar lukt ook niet. Gaat maar om een paar centen maar in dit geval is goedkoop duurkoop.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>factuur</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/factuur-280/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/factuur-280/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 08 Jan 2019 19:15:24 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/factuur-280</guid>
	<description><![CDATA[<p>ik heb bij kaartenhuis kaarten , uitnodiging voor bedrijfsfeest , besteld 
nu vraag ik om een factuur  , blijkt dat niet mogelijk te zijn !!!!!!

staat ook niet vermeld op de site , dat ze geen factuur  geven</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Kerstkaarten niet bezorgd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kerstkaarten-niet-bezorgd-8/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kerstkaarten-niet-bezorgd-8/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 20 Dec 2018 23:26:40 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kerstkaarten-niet-bezorgd-8</guid>
	<description><![CDATA[<p>Een week geleden heb ik kerstkaarten besteld, ordernummer 7-726RWZ2WGJ. Op de site staat Voor 19:30 uur besteld, vandaag verstuurd. Ik heb een week later echter nog niets ontvangen. Ik heb verschillende keren hun online formulier ingevuld, maar geen reactie gekregen. Er is geen telefoonnummer dat ik kan bellen. Over vier dagen is het Kerst en ga ik een tijdje weg met vakantie, zodoende dat ik meende ruim op tijd te zijn met mijn bestelling en dacht iedereen een kaart te kunnen sturen. Ik ben zeer teleurgesteld dat ik nog niets ontvangen heb en er geen enkele vorm van contact mogelijk blijkt te zijn.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Kaarten niet ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kaarten-niet-ontvangen-21/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kaarten-niet-ontvangen-21/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 17 Dec 2018 11:31:46 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kaarten-niet-ontvangen-21</guid>
	<description><![CDATA[<p>Kerstkaarten gekocht op 1e december maar niet ontvangen. Reageren niet op mails.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Fotokaart besteld en niet ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/fotokaart-besteld-en-niet-ontvangen/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/fotokaart-besteld-en-niet-ontvangen/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 13 Dec 2018 18:22:13 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/fotokaart-besteld-en-niet-ontvangen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Vorige week een foto kaart besteld en betaald en tot nu toe niets ontvangen. Mail gestuurd en ook nog niet over gehoord.... slecht dat je geen telefonisch contact kunt opbemen. Het is maar een paar euro maar baal er wel van!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>75 euro betaald, geen enkel gehoor van klantenservice</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/75-euro-betaald-geen-enkel-gehoor-van-klantenservice/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/75-euro-betaald-geen-enkel-gehoor-van-klantenservice/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 12 Dec 2018 14:22:45 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/75-euro-betaald-geen-enkel-gehoor-van-klantenservice</guid>
	<description><![CDATA[<p>ik heb 5 dagen geleden 200 kaarten besteld en 75 euro betaald. Geen kaartje in de bus gekregen, geen levering niks. Op mails wordt niet gereageerd. Ze zijn dus op geen enkele manier te bereiken en ik heb nu geen kaarten en 75 euro minder.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>klacht over een aankoop</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/klacht-over-een-aankoop/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/klacht-over-een-aankoop/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 22 Oct 2018 13:22:51 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/klacht-over-een-aankoop</guid>
	<description><![CDATA[<p>een week of zes geleden heb ik een 2 in 1 shirt  gekocht art nr 39676866 rood tot mijn verbazing was na een maal dragen mijn heel ondergoed rood dit moet dus niet kunnen????
boven dien vraag ik mij af  hoe dat werkt met al dat prijzen gedoe ik hoor steeds dat ik bij de laatste zes hoor ,maar dan houd het op ,ik ben 21 jaar klant maar of ik klant blijf??
mijn kl nr 83  1198006 
graag eeen reactie bvb dank</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>order van 80 kaarten</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/order-van-80-kaarten/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/order-van-80-kaarten/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 27 Sep 2018 07:42:51 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/order-van-80-kaarten</guid>
	<description><![CDATA[<p>ik heb 80 kaarten besteld ..het betreft een uitnodiging voor een feest
17 september besteld en nu 27 sept. nog steeds geen kaarten ontvangen. Irritant dat er niet adequaat op gereageerd wordt. Hopeloos!!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Niets ontvangen, wel betaald</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/niets-ontvangen-wel-betaald-22/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/niets-ontvangen-wel-betaald-22/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 10 Sep 2018 18:25:54 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/niets-ontvangen-wel-betaald-22</guid>
	<description><![CDATA[<p>We hebben een proefkaart gemaakt en besteld. En voor betaald. Niets ontvangen. Nu al meer dan een week geleden. Afgelopen week meerdere berichten gestuurd via mail. Geen enkele reactie ontvangen. Slechte service.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Order verkeerde adres geleverd, geen reactie vanuit Kaartenhuis</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/order-verkeerde-adres-geleverd-geen-reactie-vanuit-kaartenhuis/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/order-verkeerde-adres-geleverd-geen-reactie-vanuit-kaartenhuis/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 05 Sep 2018 09:21:24 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/order-verkeerde-adres-geleverd-geen-reactie-vanuit-kaartenhuis</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op vrijdag 24 aug heb ik kaartjes besteld voor een kinderfeestje dat plaats gaat vinden op 8 sept as. 
Zaterdag word ik gebeld door een mevrouw uit Drenthe, ik woon zelf in Gelderland, dat ze mijn kaartjes heeft ontvangen. Ik maak daarop een melding richting Kaartenhuis op 26 aug. dat mijn bestelling (7-Q53354DHQZ)op het verkeerde adres is bezorgd. Daarop een omtvangstbevestiging gehad dat men met mijn bericht aan de slag gaat. Woensdag 29 aug een vriendelijke herinnering naar Kaartenhuis dat ik nog steeds wacht op een passende reactie. Aangezien ik nog altijd geen kaartjes heb ontvangen, vraag ik om restitutie. Tot op heden, het is inmiddels 5 sept niets vernomen. 
Je kan alleen maar via een verzendformulier in contact komen. En tot op heden geeft dat geen gewenst resultaat. Iemand nog een tip?</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bestelde en betaalde fotokaart wordt niet bezorgd en klacht via de mail wordt niet in behandeling genomen.</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bestelde-en-betaalde-fotokaart-wordt-niet-bezorgd-en-klacht-via-de-mail-wordt-niet-in-behandeling-genomen/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bestelde-en-betaalde-fotokaart-wordt-niet-bezorgd-en-klacht-via-de-mail-wordt-niet-in-behandeling-genomen/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 13 Jul 2018 08:31:35 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bestelde-en-betaalde-fotokaart-wordt-niet-bezorgd-en-klacht-via-de-mail-wordt-niet-in-behandeling-genomen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Bestelde en betaalde fotokaart wordt niet bezorgd en klacht hierover via klantenservice wordt niet in behandeling genomen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>kan niet bij de kaart komen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kan-niet-bij-de-kaart-komen/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kan-niet-bij-de-kaart-komen/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 25 Jun 2018 20:27:25 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kan-niet-bij-de-kaart-komen</guid>
	<description><![CDATA[<p>als ik op de betreffende verhuiskaart klik komt er niks meer! leeg  scherm!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Niet ontvangen bestelling. Geen contact krijgen met de klantenservice</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/niet-ontvangen-bestelling-geen-contact-krijgen-met-de-klantenservice/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/niet-ontvangen-bestelling-geen-contact-krijgen-met-de-klantenservice/#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 16 Jun 2018 18:21:13 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/niet-ontvangen-bestelling-geen-contact-krijgen-met-de-klantenservice</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 5-6-2018 10 ansichtkaarten met eigen foto besteld en betaald. Nu 16-6-2018 nog steeds niks ontvangen. Na een klachten melding kreeg ik een code twv 6.99 zodat ik zelf nieuwe kon bestellen maar de code werkt helemaal niet. En nu krijg ik na meerdere berichten gestuurd te hebben helemaal geen contact meer. Ik wil mn geld terug zodat ik bij een betrouwbaar bedrijf kaarten kan gaan bestellen zodat ik mensen alsnog kan uitnodigen voor de 6e verjaardag van mijn zoontje</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Postzegels te kort bij bestelling.</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/postzegels-te-kort-bij-bestelling/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/postzegels-te-kort-bij-bestelling/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 13 Jun 2018 10:50:54 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/postzegels-te-kort-bij-bestelling</guid>
	<description><![CDATA[<p>Geachte mevrouw - mijnheer,

Zondag 10 juni heb ik 30 verhuiskaarten met foto´s erop gemaakt via uw bedrijf. 
Bij deze bestelling heb ik 30 postzegels besteld. Hoe groot was mijn teleurstelling dat bleek dat er maar 10 postzegels bij de 30 kaarten waren meegestuurd. Terwijl ik voor 30 kaarten en 30 postzegels heb betaald.
In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, A. van der Linden</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bezorging</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bezorging-2860/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bezorging-2860/#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 13 May 2018 18:01:17 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bezorging-2860</guid>
	<description><![CDATA[<p>Geen</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Niet nakomen beloftes!</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/niet-nakomen-beloftes-3/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/niet-nakomen-beloftes-3/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 12 Apr 2018 12:21:19 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/niet-nakomen-beloftes-3</guid>
	<description><![CDATA[<p>Als je spijt betuigd en beloofd om € 3,90 (3 x € 1,30) zijnde het geïncasseerde bedrag terug te betalen moet je je ook aan je woord houden.
Daarom blijf ik Kaartenhuis een onbetrouwbare organisatie vinden gezien het feit dat ze niet adequaat reageren op klachten en als er dan uiteindelijk spijt word betuigd en beloftes worden gedaan deze niet worden nagekomen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>geen bevestiging/product ontvangen na bestelling en betaling</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/geen-bevestiging-product-ontvangen-na-bestelling-en-betaling/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/geen-bevestiging-product-ontvangen-na-bestelling-en-betaling/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 11 Jan 2018 19:53:35 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/geen-bevestiging-product-ontvangen-na-bestelling-en-betaling</guid>
	<description><![CDATA[<p>op 6 januari uitnodigingen gemaakt en besteld via Kaartenhuis.nl. Via de mail geen bevestiging gekregen en tot op heden niet gehoord.
Omdat ik geen bevestiging heb, heb ik ook geen ordernummer en kan ik via hun site geen contact leggen.......</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Niets ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/niets-ontvangen-282/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/niets-ontvangen-282/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 03 Jan 2018 10:24:06 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/niets-ontvangen-282</guid>
	<description><![CDATA[<p>Uitnodigingen gemaakt voor verjaardag van ons zoontje en postzegels besteld. Direct betaald via Ideal en verder niets meer gehoord. 
Bedrijf is niet bereikbaar via telefoon en op mail wordt niet gereageerd.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bestelling</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bestelling-646/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bestelling-646/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 14 Dec 2017 21:54:22 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bestelling-646</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een bestelling geplaatst afgelopen dinsdag, na de betaling gaf hij aan dat de sessie was verlopen. Ik wilde de kaarten deze week in huis hebben en heb ze niet dus is niet goed gegaan blijkbaar. Ik wil me geld terug. 
Vind het ook raar dat ze helemaal geen telefoonnummer of e-mailadres hebben.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Sessie verlopen, toch 3x bestelling geplaatst.</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/sessie-verlopen-toch-3x-bestelling-geplaatst/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/sessie-verlopen-toch-3x-bestelling-geplaatst/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 12 Dec 2017 21:54:25 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/sessie-verlopen-toch-3x-bestelling-geplaatst</guid>
	<description><![CDATA[<p>Vrijdag rond 19:00 snel kaarten besteld zodat ik ze zaterdag nog in huis zou krijgen. Na het betalen kwam er in beeld ‘sessie verlopen’. Ik heb snel nog een bestelling gedaan en hetzelfde gebeurde. Nadat ik het voor de derde keer had geprobeerd zag ik dat het geld wel was afgeschreven en ik had geen idee of de bestelling aangekomen was. Snel een e-mail gestuurd. Krijg ik de volgende dag 2 bestellingen opgestuurd en de mededeling dat ik alles moet betalen. Ik had geantwoord dat ik überhaupt maar 2 bestellingen binnen had gekregen en een gepaste oplossing wilde hebben. Geen reactie en vandaag de derde bestelling toch nog in de bus. </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>bezorging kaarten</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bezorging-kaarten-2/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bezorging-kaarten-2/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 02 Oct 2017 12:45:37 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/bezorging-kaarten-2</guid>
	<description><![CDATA[<p>ik heb op 25 september kaarten besteld, gelijk betaald. Maar tot op heden nog geen kaarten binnen gekregen,
ik heb 25 kaarten besteld voor mijn zoon zijn verjaardag.
Maar als het nu nog heel lang gaat duren dan ben ik straks te laat.
En de tijden die op de site staan, klopt dus van geen kant. 
het is niet zo dat als je voor een bepaalde tijd kaarten besteld, dat ze de volgende dag er zijn. oke er kan 1 dagen tussen zitten vanwege de post. maar zo lang??
ik vraag me erg af, of ik nog wel de kaarten binnen ga krijgen.
ook heb ik een mail gestuurd, met daarin de vraag of ze contact willen opnemen met mij en wanneer ze denken dat mijn kaarten naar mij verzonden gaan worden, maar ook dat op heden nog niets gehoord</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>verkeerde postcode</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/verkeerde-postcode/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/verkeerde-postcode/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 01 Aug 2017 13:24:26 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/verkeerde-postcode</guid>
	<description><![CDATA[<p>verhuiskaarten besteld met postcode. Krijg bevestiging met goede postcode. Als kaarten komen verkeerde postcode. Na melding aanbod om nieuwe te bestellen met 5 euro korting. Ongehoord !</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Betaald, niets ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/betaald-niets-ontvangen-13/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/betaald-niets-ontvangen-13/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 15 May 2017 12:13:13 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/betaald-niets-ontvangen-13</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb vorige week dinsdag 25 kaarten besteld, niets ontvangen. Op vragen wordt niet gereageerd. Ik begin me nu wel af te vragen of mijn kaarten geleverd gaan worden. Hoe dan ook; veel later dan er beloofd wordt op de website. Mijn advies aan anderen; niet doen! Niets hier bestellen. </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Wel betaald, niet geleverd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/wel-betaald-niet-geleverd-164/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/wel-betaald-niet-geleverd-164/#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 25 Mar 2017 12:59:22 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/wel-betaald-niet-geleverd-164</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 19-3 besteld, op 25-3 nog niets in huis. Kaartenhuis is van Greetz.nl. Alleen kaartenhuis is het goedkopere broertje. Ze hebben o.a. geen telefonische helmdesk en kunnen zo kosten laag houden. Ze hebben ook geen service schijnbaar. Ik heb gebeld met Greezt en ben onder hoge uitzondering toch telefonisch "geholpen'. De bestelling zou opnieuw gedaan worden en de volgende dag worden geleverd. Helaas. Nu weer een klacht ingediend. Hoop dat ze me binnen twee werkdagen mailen, want dat is de termijn die ze hier voor nemen. Nooit meer daar bestellen. Bij Greetz gaat het overigens wel goed. </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>te laat bezorgd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/te-laat-bezorgd-44/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/te-laat-bezorgd-44/#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 02 Oct 2016 09:23:15 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/te-laat-bezorgd-44</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op dinsdag een kaartje via kaartenhuis.nl verstuurd, welke pas op zaterdag werd bezorgd, 3 dagen te laat!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Besteld, betaald, niets ontvangen!</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/besteld-betaald-niets-ontvangen-11/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/besteld-betaald-niets-ontvangen-11/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 05 Jul 2016 16:02:39 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/besteld-betaald-niets-ontvangen-11</guid>
	<description><![CDATA[<p>Kaarten en postzegels besteld op 26-06-2016, betaald via IDeal 46,70euro
zou de volgende dag bezorgd worden, niets ontvangen. Na 4 dagen gemaild en daarna nog een keer maar er komt geen reactie en geen kaarten.

Referentie nr. 26-06-2016 15.48 0030001635173915
Alvast bedankt. Will Wessel</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Online kaarten die niet aankomen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/online-kaarten-die-niet-aankomen/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/online-kaarten-die-niet-aankomen/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 05 Jan 2016 20:14:31 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/online-kaarten-die-niet-aankomen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb vorige week ongeveer 24 digitale e-cards verstuurd. Geen één is daarvan aangekomen. </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Zorgt niet voor oplossing</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/zorgt-niet-voor-oplossing/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/zorgt-niet-voor-oplossing/#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 27 Dec 2015 10:05:11 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/zorgt-niet-voor-oplossing</guid>
	<description><![CDATA[<p>Wij hebben u 23 december een klacht gestuurd over de William schrikker groep en er is niets veranderd.  Ons referentienummer is 486699. Als u de wsg gebeld of gemaild hebt over onze klacht komt er nooit een oplossing.  Wij zijn gebeld door hans de jonge de voogd van dat meisje waar alles om gaat en hij zegt ons alles te moeten loslaten.  Wij hebben 3.5 jaar intensief contact gehad met dit meisje en als je een beetje gevoel hebt kan je dan niet iemand zomaar loslaten. Er moet ook aan onze kinderen gedacht worden die hebben ook een band met haar opgebouwd.  Lang leve de wsg maar niet heus.  Laten ze nu maar eens in het belang van kinderen denken en niet in die van ouders.  Een voogd mag heel veel beslissen als hij wil en tijd voor wil maken.  De leidinggevende van deze voogd het jos de haas.  Wij hopen nu wel op een oplossing. </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>oplader werkt niet</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/oplader-werkt-niet-4/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/oplader-werkt-niet-4/#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 07 Sep 2014 21:50:57 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/oplader-werkt-niet-4</guid>
	<description><![CDATA[<p>een oplader voor de auto voor iphone werkt niet. het bedrijf, oplader.nl zet een valse email op de rekening. Als je een mail stuurt, wordt deze automatisch verworpen. Op de site staan geen contactgegevens. Je kunt op geen enkele manier contact opnemen. </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Niet versturen kaart</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/niet-versturen-kaart/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/niet-versturen-kaart/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 27 Jun 2014 11:06:18 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/niet-versturen-kaart</guid>
	<description><![CDATA[<p>Al drie keer heb ik iemand een verjaardagskaart gestuurd, maar hij komt nooit aan. Hij is verstuurd naar jittydeboer@upcmail.nl uit naam van jhuurneman@12move.nl. Ook ontvang ik geen bevestiging? Hoe kan dit</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>valentijnsdagkaart niet verstuurd, geld kwijt !</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/valentijnsdagkaart-niet-verstuurd-geld-kwijt/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/valentijnsdagkaart-niet-verstuurd-geld-kwijt/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 18 Feb 2014 15:56:26 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/valentijnsdagkaart-niet-verstuurd-geld-kwijt</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 14 februari heb ik op de valreep nog even snel een e-card via kaartenhuis.nl besteld. Het leek me ook wel zo leuk er een muziekje bij te versturen en voor € 2.60 kon dit blijkbaar worden geregeld. Netjes betaald, echter nooit een kaart ontvangen en het muziekje waarvoor extra werd betaald (zie onderstaande bevestiging die ik per mail van mijn bank ontving) is dus ook nooit ontvangen. 

Begunstigde 	Adyen inzake Kaartenhuis
Omschrijving 	Kaartenhuis.nl
Bedrag 	€ 2,60
IBAN begunstigde 	NL51 ABNA 0565 6686 25
Kenmerk begunstigde 	4313923788180147
Kenmerk bank 	0030000751227777
Datum 	14 februari 2014 12:53 

Omdat de ontvanger van dit goed bedoelde bericht nimmer een teken van leven van het kaartenhuis.nl heeft ontvangen heb ik een mail gestuurd met de vraag wanneer men van mening was de kaart te versturen. U begrijpt het al, ook op dit bericht werd niet gereageerd.

Dus niet alleen het niet nakomen van een overeenkomst, maar ook nog eens met reageren op een mailbericht. 

 Een volgende keer beter naar Greetz of Hallmark. </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Emails van jullie</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/emails-van-jullie/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/emails-van-jullie/#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 09 Feb 2014 08:19:40 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/emails-van-jullie</guid>
	<description><![CDATA[<p>Beste mensen
Heb inmiddels meer dan 100 keer het zelfde e-mailbericht achter elkaarvan jullie gehad . Dit is niet grappig .daar wil ik een klacht over neer leggen bij klachten.nl

Gr Geert Boetselaers .............met een volle postbus.

</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>geen plakstrip</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/geen-plakstrip/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/geen-plakstrip/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 23 Aug 2013 08:53:24 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/geen-plakstrip</guid>
	<description><![CDATA[<p>Wij hebben een baby en daarvoor heb ik de eigen merk luiers van Etos gekocht. Nu is een derde van het pak op en daarvan heb ik al 2 luiers moeten weggooien omdat er aan 1 kant geen plakstrip zat. Ik weet ook nog niet of er meer luiers in dit pak zitten die dat ook hebben. Heeft u hier al meerdere klachten over?</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Dhr G.Heesakkers</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/dhr-g-heesakkers/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/dhr-g-heesakkers/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 05 Mar 2013 20:28:40 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/dhr-g-heesakkers</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 16-10-2012 het genoemde melk-op-schuimertje bij het filiaal Botersloothof 7 aangekocht.
Op 5-3-2013 het product,wat verkocht wordt met 12 maanden garantie, defect aangeboden.
Ik verwachte conform de wet een vervangend product of de aankoopsom terug.
de bedrijfsleider wijgerde dit en boot aan het ter reparatie op te sturen wat 4 weken ging duren.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Kaartenhuis reageert niet op klachten.</title>
	<link>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kaartenhuis-reageert-niet-op-klachten/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kaartenhuis-reageert-niet-op-klachten/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 14 Sep 2012 11:45:48 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/kaartenhuis-nl/klacht/kaartenhuis-reageert-niet-op-klachten</guid>
	<description><![CDATA[<p><p>Nadat ik 2x een kaart wilde versturen liep de procedure na de Ideal betaling niet door. Dit proces vond plaats met Firefox. Heb het daarna nog 1x geprobeerd via Internet Explorer maar ook hier hetzelfde probleem. Ben dus 3x €1,30 kwijt. Heb daarna verscheidene E-mails aan Kaartenhuis verzonden om mijn geld terug te vragen. Maar hier word niet op gereageerd.</p>
</p>]]></description>
	</item>
    </channel>
</rss>
