Klacht: Kaart over Porto

op 18 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kreeg vandaag een briefkaart met daarop de vermelding over een poststuk dat ik heb ontvangen/verzonden en daarvoor een bedrag van 2 euro moet betalen. Wil ik weten over welk stuk dit gaat dan inloggen bij post.nl/betalen.
Nou dat kan maar ik krijg geen enkele gelegenheid om te kijken over welk stuk dit gaat. (verzonden/ontvangen)
Gezien ik zelden dan wel nooit brieven of pakjes zend is dit voor mij dus een LOOS ALARM om dit geld te betalen.

Gewenste Oplossing:

Het mij vertellen waarover dit gaat. Pas nadien ben ik bereid die 2 euro te voldoen.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Boedaatje