Klacht: kaart niet ontvangen

op 10 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw van Heeringen, Uit uw bericht begrijp ik dat een door u verzonden poststuk niet door de geadresseerde is ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit voor u heel vervelend is en bied u dan ook mijn excuses aan. PostNL verwerkt elke dag miljoenen poststukken waarvan het grootste deel niet traceerbaar is. Alleen pakketten en aangetekende brieven hebben een sticker met barcode die wij kunnen volgen. Uw kaart heeft geen dergelijke barcode en daarom kan ik helaas niet voor u achterhalen waar uw post is gebleven. Ik wil graag uw klacht registreren, zodat er door middel van de postcodes van u en van uw kleinzoon kan worden onderzocht of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. Kunt u mij daarvoor in een reactie op dit bericht het volledige adres willen sturen van uw kleinzoon? Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht lyja

4 maanden geleden - Het adres is Karolus 1, 3641LJ in Mijdrecht.

Heeft op 10 juli 2017 om 15:24 geantwoord

Geachte mevrouw van Heeringen,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb hier een melding van gemaakt. U zult hier verder geen bericht meer over ontvangen, maar dit zal worden gebruikt om de bezorging op het adres van uw kleinzoon en dit postcode gebied extra in de gaten te laten houden.

Alle klachten die gemeld zijn door lyja