Klacht: Kaart niet aangekomen

op 16 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 december 2017 om 12:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Egas,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te vernemen dat dit poststuk niet is aangekomen. Mijn excuses hiervoor.

Briefpost kan ik niet traceren, maar ik heb hier wel een melding van gemaakt om dit intern in de gaten te kunnen houden. U zult hier verder geen bericht meer over ontvangen, maar ik hoop dat de kaart nog terecht is gekomen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Egas0010