Klacht: kaart in de bus terwijl ik thuis was

op 13 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoewel we met 2 thuis waren en de bel het goed doet (gecontroleerd) heb ik een kaart in de bus gekregen dat ik niet thuis was. Nu is het retourpakket niet meegenomen voor Nespresso. Graag nog ophalen en volgende keer wel goed aanbellen

Gewenste Oplossing:

als het retourpakket wordt opgehaald en ik een woord van excuus verneem. Ik blijf er speciaal voor thuis!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 oktober 2016 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht, met betrekking tot uw verzoek om het pakket alsnog opgehaald te laten worden is het volgende aan de orde. Het beste wat u kunt doen is contact opnemen met de leverancier, de persoon waar het pakket naar terug gestuurd gaat worden. Zij kunnen namelijk contact met ons opnemen om eventueel een nieuwe afhaalopdracht in te boeken. Het is niet mogelijk voor een ontvanger op bij DHL een nieuwe afhaalopdracht in te boeken. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Thijs Worm DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door veerlenanninga