Klacht: Kaart die pas een week later bezorgd wordt

op 10 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had vrijdag 19 mei een kaart in de juiste brievenbus gedaan met het juiste adres en postcode in Nederland
Ze kregen de kaart pas op vrijdag 26 mei Dit vindt ik geen compliment voor jullie

Gewenste Oplossing:

Wanneer de kaart 1 a 2 dagen later aankomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw De Graaf, Wat vervelend te moeten vernemen dat uw zending zo laat is afgeleverd bij de ontvanger. Ik wil hier graag een melding voor aanmaken zodat we onze processen kunnen verbeteren. Om dit door te kunnen zetten heb ik echter wel het adres van de ontvanger nodig. Zou u deze alsnog toe kunnen sturen? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw De Graaf, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht A. de Graaf

1 maand geleden - Sorry mijn excuses daarvoor ben par ongeluk de mail kwijt over welke informatie jullie willen hebben Zou U me die nogmaals toe willen sturen Met vriendelijke groet Alie de Graaf

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw De Graaf, Wat vervelend te moeten vernemen dat uw zending zo laat is afgeleverd bij de ontvanger. Ik wil hier graag een melding voor aanmaken zodat we onze processen kunnen verbeteren. Om dit door te kunnen zetten heb ik echter wel het adres van de ontvanger nodig. Zou u deze alsnog toe kunnen sturen? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht A. de Graaf

1 maand geleden - fam. Westhuis Hazelaarlaan 24 3843 JV Harderwijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw de Graaf,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Omdat ik briefpost niet kan traceren kan ik de exacte oorzaak van de vertraging niet achterhalen. Maar ik heb dit gemeld, zodat de bezorging op dit adres en postbode gebied extra in de gaten kunnen worden gehouden om dit in de toekomst beter te laten verlopen en kan worden voorkomen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door A. de Graaf