Klacht: mocht er geen 6 tegelijk kopen!!

op 17 augustus 2011 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Na de mooie advertentie van jysk te hebben gezien betreffende rieten eetkamerstoelen naar jysk te Sliedrecht gereden. Daar aangekomen was het showmodel nog niet uitgepakt en werd er eerst een discussie gevoerd over het feit dat we de stoel niet konden bekijken alvorens deze te kopen?. Na een hoop heen en weer gepraat over wat dit voor praktijken waren werd er dan na dik een half uur een doos opengetrokken.
Nadat we deze bekeken hadden deelden we de verkoopster mede dat we er zes wilden meenemen.
Wat was onze verbazing groot toen ons werd medegedeeld dat we er geen 6 mochten meenemen!!.
We konden na wederom een discussie er 4 meenemen en moesten de overige twee maar bij een ander filiaal gaan halen omdat ze er anders geen meer op voorraad hadden.

Nou vraag ik je zeg!!! Willen ze soms niet van hun spullen af of draaien ze zo goed dat het ze niet meer uitmaakt of ze hiermee klanten verliezen of niet.

Ga zo door zou ik zeggen dan hou je op den duur echt geen klanten meer over.

Wat een waardeloos filiaal en de mananger daar zou per direct op straat gezet moeten worden.

Ik heb zelf een eigen bedrijf en als mijn personeel zo de klanten te woord zou staan had ik ze er al lang uitgegooid.

Een excuus en gewoon de stoelen leveren.. alle 6!

Alle klachten die gemeld zijn door huisjechaos