Klacht: aanbiedingen in folder maar niet leveren

op 07 september 2011 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een topmatras gezien in een folder van Jysk. Direct er naar toe, begin juli, maar de aanbieding was niet leverbaar. Een reserveringsbon werd gemaakt voor levering in diezelfde maand met opgave telefoonnummer zodat we gebeld konden worden als het matras er was. Begin augustus zelf gebeld want in een nieuwe folder werden weer die matrassen aangeboden en wij waren nog niet gebeld. Matras was kennelijk aan iemand anders meegegeven. Er werd een nieuwe bestelling gedaan voor 3 a 4 weken later. Je raadt het al geen matras maar wel een nieuwe folder waar de matrassen te koop werden aangeboden. We zijn nu 2 maanden verder en nog geen matras. Een klacht ingediend bij Jysk en…. niets meer over gehoord. SERVICE 0,000

Gewenste Oplossing:

1 contact met Jysk
2 bestelling leveren zoals afgesproken.

Alle klachten die gemeld zijn door houtsnip21