Klacht: 5 \\

op 25 juni 2010 over Juwelier Vos in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongeveer 10 maanden geleden heb ik een horloge (Festina, model \”Tour de France\” gekocht bij juwelier Vos in Echt. Dit horloge heb ik 5 maal aan moeten bieden ter reparatie.
1e klacht: horloge bleek niet waterdicht te zijn. Opgestuurd (door Vos) naar importeur.
2e klacht: na \”reparatie\” blijkt het horloge nog steeds niet waterdicht te zijn (bij normaal gebruik/ik heb niet met het horloge gezwommen/horloge moet waterresistent zijn tot 10 Atm.). De kroon van het uurwerk blijkt defect te zijn en wordt vervangen.
3e klacht: het horloge geeft niet de juiste datum aan. Aangeboden ter reparatie/opgestuurd naar importeur.
4e klacht: gelijk aan 3e klacht. Juwelier constateerd geen gebreken. Horloge retour.
5e klacht: gelijk aan 3e en 4e klacht. Horloge wordt opgestuurd naar importeur in Belgie.

Gewenste oplossing

Het uurwerk van het horloge moet m.i. worden vervangen. Uurwerk is langdurig in aanraking geweest met water.

Alle klachten die gemeld zijn door Uierzalf