Klacht: Juridisch ten onrechte beslaglegging op inkomsten

op 03 oktober 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

GGN Deurwaarders hebben ten onrechte beslag laten leggen op mijn inkomen via mijn werkgever. Mijn partner heeft schulden en die is ze netjes aan het afbetalen via WSPN windvoering maar GGN deurwaarders hebben toch beslag laten leggen op mijn inkomen terwijl wij onder huwelijkse voorwaarden zijn gehuwd. Meerdere malen gemaild en gebeld met GGN om aan te geven dat ze ten onrechte beslag hebben laten leggen op mijn inkomen en ook een bewijs gestuurd van huwelijksregister. hierop hebben ze na meerdere malen bellen met GGN toegegeven dat ze inderdaad onterecht beslag hebben gelegd om mijn inkomen. ze beloven dagelijks het geld over te maken naar mijn rekening maar iedere keer staat er niks op. Ik ben nu inmiddels een week al bezig met ze. Maar tot nog toe nog geen cent terug gekregen.

Ik ben pas tevreden als het geld er vandaag op rekening staat en wanneer ze mij compenseren in de geleden schade door toedoen van verkeerde info verstrekken aan werkgever.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 03 oktober 2016 om 12:44 geantwoord

De klager heeft een officiële klacht ingediend. Dit betekent dat de klacht niet meer op Social Media kan worden voortgezet. GGN is bekend met de klacht en zal de officiële procedures hanteren om tot de juiste inzichten en oplossingen te komen. De klacht op klacht.nl zal om deze reden worden gesloten.

GGN Mastering Credit.

Heeft op 03 oktober 2016 om 13:13 geantwoord

Nee ik ga niet akkoord met de oplossing.

Reactie van de melder van de klacht Faouzi Ban musa

2 maanden geleden - Klacht is niet op tijd opgelost en niet op de juiste manier zoals gewenst.

Alle klachten die gemeld zijn door Faouzi Ban musa