Klacht: gratis product…

op 01 november 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren deed ik een blijkbaar verkeerde poging om een fles wasmiddel te bemachtigen.
Cassiere met verheffing van stem, zodat alle bezoekers konden meegenieten:
Heeft de folder gelezen ?
Jazeker
Heeft u de folder wel goed gelezen?
Dat dacht ik wel.
Ook de achterkant van de folder?
Doe ik mee aan een quiz?
Nee, maar de Jumbo geeft niet zo maar cadeautjes weg
Ik begrijp nog steeds niet waar dit over gaat.
Nou, als u beter gelezen had zou u weten dat u eerst voor 25 euro boodschappen moet doen, dus zet de fles maar weer terug.
Wat jammer dat ik nou net vandaag minder dan 25 euro heb
maar weet u wat hou die fles maar lekker.
En u heeft het kennelijk niet druk anders zou u niet zo lang over deze mededeling doen, dus zet u die fles maar terug.
Tot de volgende keer mevrouw.
Dacht ik niet, er is hier ook nog een Albert Hein

Bericht van

7 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op:http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/Met vriendelijke groeten, Jumbo Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Cornelia AJ Oomen