Klacht: als er winkels jumbo bij komen,een goede zaak,ga zo door

op 16 januari 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

het gaat hier om,mijn vrouw doet altijd donderdag haar boodschappen bij jumbo gameren,daar ze vrijdag en zaterdag op de klein kinderen pas elders,mist ze regelmatig de extra reclame bij voorbeeld bij aan koop van 50.00 boodschappen,rollade en de rclame van nu.mijn sugestie is waar om niet meerdere dagen ,bijv.versprijt kopen bij jumbo maakt het iets minder druk in de weekende,bij ons is het vreselijk druk ,in de weekende.van daar deze sugestie,verder zijn wij blij met jumbo,fijne winkel

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo Te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/Met vriendelijke groeten,Jumbo Consumentenservice

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bert van ballegooijen