Klacht: Ze liegen je voor!

op 26 november 2010 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Het zijn afzetters. Ze houden je voor de gek. Als er een actie is met gratis dove-pakketten zijn ze ‘zomaar’ op. Jaja, alsof Jumbo niet kan inschatten hoeveel mensen er in een week meer dan € 50,- uitgeven. De cassiere vertelt je dat ze de week erna leverbaar zijn. Als je dan terugkomt krijg je te horen dat ze pas de week erna leverbaar zijn. Ondertussen ben je al; 2x in de winkel geweest.
Of de actiesticker op de pizza’s. PROEF GRATIS staat er op. Als je dan thuis de actiesticker openmaakt dan blijkt dat de actie al weken is afgelopen. Hoeveel conserveringsmiddel zit er in een pizza die langer houdbaar is dan de actie die er op zit?Gewenste oplossingHet Dove-pakket gratis bij mij thuis bezorgen en alsnog het geld terug van de pizza’s.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Jumbo beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht serve

5 jaren geleden - Status staat om de een of andere reden op afgehandeld, maar helaas. Er is helemaal niets mee gebeurd. Het liegen gaat door.

Alle klachten die gemeld zijn door serve