Klacht: Winkel voorraad steeds minder !!

op 15 april 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Kom al jaren bij de Jumbo , Bastiaanplein te Delft ..Maar de laatste maanden kom ik steeds meer lege vakken tegen ..bij voorbeeld bij de verse magnetronmaaltijden ..grijp je regelmatig mis ..er is totaal geen voorraad meer ..ook bij de vleeswaren afdeling ligt er soms heel weinig ..ook in de rest van de winkel kom ik regelmatig lege vakken tegen ! je hoort de klanten dan ook veel klagen ..van lijkt wel of de winkel failliet gaat als ik wat vraag aan de medewerkers aldaar ..krijg je als antwoord .of ze weten het ook niet ..of er wordt later op de dag geleverd . nu ben ik er altijd al om 08:10 in de winkel ..maar dat zegt niets ..want als ik middags ga ..is er nog steeds geen voorraad .

Het is jammer genoeg de enigste grote supermarkt bij mij in de buurt , anders was ik al lang naar een ander gegaan …Jammer maar op deze manier gaat de Jumbo alhier naar de knoppen .

Houd de voorraden op pijl ..om 08:00 hoort alles al in de schappen te staan ..De winkel hangt vol met reclame bordjes ..alleen jammer dat er geen voorraad is .

Er wordt veel door de klanten geklaagd ..Maar daar dan ook wat mee.

Alle klachten die gemeld zijn door buyer56