Klacht: vraag mbt prijs…

jellehenkjan op 13 augustus 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Begin van de week heb ik bij de jumbo in Scherpenzeel, mijn woonplaats, een part watermeloen gehaald. Prijs 0,99 eurocent. Nu ging ik vanmorgen weer boodschappen doen en ook nu een part watermeloen kopen, onze zoon vind het namelijk ook erg lekker.
Het verschil was dat de verpakking anders was. Het lijkt alsof het nu al “voorverpakt” was en dat het van de week vers in de winkel gesneden was.
En het enorme verschil was de prijs, een part watermeloen kost nu, 1,99 eurocent. Een groot verschil van 1,00 euro in prijs, en in mijn portemonnee.
Vind dit toch wel een groot prijsverschil voor het zelfde product………

Prijsverlaging.

Bericht van

10 jaren geleden - Beste klant, Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/ Met vriendelijke groeten, Jumbo Consumentenservice

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 16 september 2011 om 10:41 geantwoord

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en van onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt deze direct in ons systeem, en zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten.
U kunt ons vinden op http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/Uw-reactie/

Met vriendelijke groeten,

Jumbo Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door