Klacht: Vierde in de rij?

op 29 maart 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik heb het nu twee keer meegemaakt dat ik de vierde in de rij was en dat niet alle kassa’s bemand waren en er ook geen kassa was met minder klanten.
de eerste keer was in Nootdorp toen ik aan de beurt was gaf ik het aan en de dame zei: Nee, dat moet u aangeven op het moment dat u vierde in de rij bent, nu kan ik daar niets aan doen.
De tweede keer was vandaag in Leidsehage, de dame achter de kassa wist even niet wat te doen en ze vroeg mij om af te rekenen en naar de klantenservice te lopen.
Daar aangekomen gaf hij aan dat dat bij de kassa moet en nu niet meer kan controleren. Hij vroeg aan de kassa naast de balie of zij het zo druk had en of zij 5 minuten geleden meer dan 4 klanten had. (zij was kassa 10 en ik had afgerekend bij kassa 5) Zij zij van niet en samen besloten zij dat de enige manier was om camera beelden te bekijken, maar ze wisten beide niet hoe dat moest. Diegene die dat wel wist was met pauze dachten ze…
Ik heb het maar opgegeven ( het geduld van mijn tweejarige dochter raakte op)
Ik vind het jammer dat zo’n goede actie niet duidelijk is naar het personeel hoe ermee om te gaan. Het lijkt voor mij als klant dat ze het liever niet doen omdat ze daar voor op hun donder krijgen (lijkt mij niet, maar zo komt het wel over)
Wel wil ik nog even melden dat ik erg tevreden ben over Jumbo als supermarkt en over het vriendelijke personeel!

Moeilijk te zeggen, aan de ene kant wil ik graag zien dat de regels voor vierde in de rij duidelijk zijn voor al het personeel en de klanten en dat er niet moeilijk over gedaan wordt als het een keer gebeurd...
Dat is het risico van zo'n actie

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo Te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op:http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/Met vriendelijke groeten,Jumbo Consumentenservice

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Orianda