Klacht: vers geperst sap maar niet heus

op 25 maart 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

vers geperst sinaasappelsap van de jumbo aan de westerstraat in amsterdam is geconcentreerd sap met een vieze laag vruchtvlees. Ik weet als vers sap kenner binnen een seconde wat vers is en wat niet, en jullie verkopen die troep als vers! Schandalig! Dit zegt wat over jullie huismerk en bedrijfsethiek. No thanks.

eerlijk zijn.

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op:http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/ Met vriendelijke groeten,Jumbo Consumentenservice

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door amsterdam005