Klacht: Vernedering

op 04 november 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omstreeks 17.00 uur, 4 oktober jl., deed ik boodschappen bij de supermarkt Jumbo in Doetinchem. Met een volle mandje kwam ik bij de kassa en legde mijn boodschappen op de rol. Terwijl ik daarmee bezig was, en de laatste boodschappen erop zette plaatste de cassiere, las Denice op haar naambordje, het bordje “andere kassa” en ze vroeg mij om mijn boodschappen bij een andere kassa neer te leggen. Ik zei dat dat bordje er nog niet stond toen ik mijn boodschappen erop legde. Zij weerlegde dat, kan,maar het was niet zichtbaar voor mij. Ik deed wat ze zei, maar voelde me heel erg opgelaten, temidden van al die klanten behandeld te worden als een minderwaardig iemand, terwijl ik een volwassen vrouw van 45 ben. Ze sloot de kassa en ging pal naast mij staan om met een andere cassiere mijn asociale gedrag luid te bespreken. Ik schaamde me en ik zei tegen haar, of het wel zo fatsoenlijk was om iemand weg te sturen bij de kassa terwijl de boodschappen er al op liggen…
U moet weten, ik zie er wel gezond uit, maar boodschappen doen is voor mij zwaar. Heb in een paar jaar tijd een herseninfarct, en twee zware hartaanvallen gehad. Om dan nog extra moeite te moeten doen, opm die boodschappen weer in te laden en dan ook nog achter in een andere rij weer te moeten wachten, is heel zwaar voor mij. Ik vond dit alles zo beschamend en vernederend voor mij. Ik blijf bij Jumbo boodschappen doen, kan niet anders, omdat mijn katten gewend zijn aan hun voer e.d.Maar ik vind dat zulk een gedrag door zulke jonge meiden niet passend in een bedrijf die zegt klantvriendelijk te zijn.

Gewenste Oplossing:

In ieder geval excuses

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 09 februari 2012 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

excuses aangeboden aan consument

Alle klachten die gemeld zijn door Rosaline