Klacht: verandering van bestaand product

op 08 april 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Wij eten met veel smaak Jumbo’s abrikozen compote op een beschuit,Opeens merkten wij dat het product zomaar in ongunstige zin is veranderd.Kcal.van 90 naar 113.Suikers van 19,4 naar 27,0.En dat in deze maatschappij die juist snakt naar verminderig van deze dikmakers,Schande ! Overigens tiranniseert Jumbo de klant met zijn eigen merkartikelen die in het algemeen de kwaliteit van algemene merkartikelen niet halen, slechts goedkoper zijn, hoewel zie melkproducten. Mijn tevredenheidsgevoel over de Jumbo Supermarkt in Sevenum holt achteruit. Misschien toch maar in de toekomst naar Albert Heyn in Horst !

Jumbo abrikozen compote terug in de oude samenstelling

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/ Met vriendelijke groeten, Jumbo Consumentenservice

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 0robin0