Klacht: te duur

op 01 november 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Koop al jaren Becel proActive boter bij de Jumbo Uithuizen,voor 4,89euro per kuip van 500gr. kost sindskort 5.32euro.
Was ik onlangs bij Super Coop in Uith.meeden, daar koste een zelfde kuip 5.17euro.dus een kuip gekocht , en met de 2kassa bonnen terug naar Jumbo Uithuizen, maar tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen dat ik het niet terug kreeg. bij de 7 zeker heden lees ik toch duidelijk,vindt u elders een product goedkoper,dan krijgt u het gratis, en de jumbo past z’n prijs aan.ze hebben het wel genoteerd ,en ik zou hierover terug gebeld worden, maar tot op heden niks gehoord. en we zijn inmiddels 6week verder.

Een gratis Becel pro-active500gr.

prijs aanpassen.

ze hun afspraak niet nakomen.

Bericht van

7 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/ Met vriendelijke groeten, Jumbo Consumentenservice

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 09 februari 2012 om 14:09 geantwoord

Consument verzocht dit in de winkel nogmaals te melden zodat het kan worden aangepast.

Alle klachten die gemeld zijn door minn