Klacht: slechte sevice

op 13 februari 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

mijn zoontje van 8 jaar spaart zelf geld zodat hij axe deo kan kopen .
nu was er bij de jumbo een actie 2x axe exite voor 5 euro
dus wij vandaag naar de jumbo om daar boodschapen te doen
en mijn zoon zijn geld meenemen voor 2xaxe
de exite lag er niet meer dus hij nam twee andere bussen van de axe deo. staat het kind trots bij de kassa moet hij meer betalen terwijl daar in de schap niets over vermeld stond dat het beslist om de axe exite moest gaan .
er stond gewoon 2x axe voor 5 euro
die bussen kosten normaal bij de jumbo ook 349 per stuk en die andere ook .
slechte sevice van jumbo assen ik ben boos en mijn kind teleurgesteld .

Gewenste oplossing

ze hebben nog niet eens een exuses aangeboden de kassiere moest het ons melden ze had niet eens het lef om fantsoenelijk bij ons te kommen om het zelf te zeggen .
ze hadden gewoon die twee bussen axe voor 5 euro mee moeten geven

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo Te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/ Met vriendelijke groeten, Jumbo Consumentenservice

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jannievermaning