Klacht: Slechte kwaliteit luiers

op 29 november 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik heb vaker luiers bij de Jumbo weg gehaald die goed waren, maar de laatste keer dat ik daar een pak maat 4 voor mijn zoontje heb weg gehaald ben ik beslist niet over te spreken.

Bij deze pak luiers lekte mijn zoontje na een half uurtje al door. Kon hem gelijk weer in bad doen en schone kleertjes aan.

Ik dacht dat het misschien bij 1 luier zo was, maar helaas zaten er meerdere in die niet goed waren.

Het is gewoon zonde, want ze zijn al niet echt goedkoop, maar zo wordt het natuurlijk nog duurder.

Een nieuwe pak luiers in de hoop dat deze wel allemaal goed zijn, of een tegoedbon.

Bericht van

7 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo Te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/ Met vriendelijke groeten, Jumbo Consumentenservice

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 09 februari 2012 om 13:44 geantwoord

Klacht is op 8 december via Jumbo Consumentenservice in behandeling genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door san87