Klacht: REMBRANDTGALERIJ IS GEEN ECHTE JUMBO

op 08 november 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot mei dit jaar gingen wij speciaal naar Bergen op Zoom om de boodschappen
te halen bij de Jumbo… superwinkel.

Dus blij dat er een Jumbo open ging in de Rembrandtgalerij, maar na maanden van
ergernis ben ik helaas nu een zeer ontevreden Jumbo-klant.

Vanaf de eerste dag is men niet op de hoogte van de 7 zekerheden , in het bijzonder
de vers is vers regel.
Ïn het begin ging ik de discussie aan met de kassa-medewerkster en die riep er
meermalen de leidinggevende bij die het ook niet wist , dus ergernis en je wordt
dan behandeld als een hele lastige klant.

Soms gaat het goed, weet men aan de kassa hoe ze dit moeten verwerken, maar in
de meeste gevallen sturen ze je naar de servicebalie, waar je weer in de rij staat
en moet je maar hopen dat de medewerkster weet hoe of wat.

Vorige maand kwam Mevr. Hoogkamer persoonlijk naar de balie en gaf aan dat de
kabeljauwfilet niet onder de regeling valt, dat was recent gewijzigd !
Nadat ik had gebeld met uw consumentenservice is dit opgelost, maar wederom
een ergernis .

Afgelopen zaterdag 2 bakjes fruit en tot mijn stomme verbazing zegt de medewerkster;
dat kan niet want ik heb vanmorgen alles gecheckt, net alsof ik de bakjes van
thuis had meegenomen !

Het is zelfs zo, dat wij onze iphone meenemen om uw site met de regels te laten
zien aan de medewerkster.

Gisteren ging het weer fout !! en nu ben ik het eerlijk gezegd , beu !

—-

Veel vakken worden niet aangevuld, vooral die van de actieproducten


regelmatig zijn er geen eierkoeken , het deeg is dan op zegt men … en als
oplossing hebben ze bedacht om ze belachelijk klein te bakken.

de proefschaaltjes zijn bijna altijd leeg, vorige week lag er wat kaas..hiep
hoi. kunnen we de aanbieding proeven, maar net als we wilen pakken komt er
een medewerkster die de laaste stukjes voor onze neus op eet.

Als er producten met een verlopen datum, worden die meegenomen
naar een kantoortje en dat is het. ja een norse reactie kun je nog krijgen

als er geen stokbrood is , wordt er brood gebakken van een plaatselijke
bakker !! , wat absoluut niet lekker is..waarom ga ik anders naar de Jumbo ??


leuke actie die jumbo vers tas vullen voor 5 euro, maar minder klantvriendelijk
als er bij de kassa’s, in het zicht van de klant,een notitie ligt dat als
iemand per abuis de tas pakt voor boodschappen in te pakken, men 5 euro moet
berekenen omdat ze de tassen immers ook moeten betalen. Dit snap ik wel, maar
je kan toch ook de klant hierop attent maken en hem een normale tas te
adviseren ?


Het ergste van alles is dat men zeer onvriendelijk reageert en je echt als een
lastige klant behandeld, we besteden elke week tussen de 100 een 150 euro bij
de Jumbo en zouden graag ook als een goede klant behandeld willen worden.

Hopelijk kan dit opgelost worden, zodat wij ook weer tevreden Jumbo klanten worden.

Gewenste Oplossing:

als een normale klant te worden behandeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 09 februari 2012 om 14:30 geantwoord

??? geen enkel bericht ontvangen en ook deze klacht was wel degelijk naar de consumentenservice gestuurd , maar ook daar geen reactie op gehad

Jumbo

Heeft op 09 februari 2012 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Consument excuses aangeboden voor het ongemak en verzocht dit in de toekomst via Jumbo Consumentenservice te melden voor directe afhandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door jetputte