Klacht: proficiat 250 ste JUMBO

op 16 november 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag vrijdag deed ik mijn boodschappen, zoals elke vrijdag
bij JUMBO.
Ik nam 2 SUN kadokaarten mee. Aan de kassa betaalde ik €102,65 en vergat mijn kado kaarten in te leveren.
Buiten gekomen ondekte ik de kaarten in mijn tas en ging meteen terug naar dezelfde kassa,maar helaas we leven in een geautomatiseerd tijdperk men kan dus niet meer ingrijpen
of corrigeren. Dus geen 2 pakken SUN, jammer!

Gewenste Oplossing:

Dat laat ik aan U over.

Als U wilt stuur ik kaarten en kassabon naar U toe.

m.v.g. Thea de Bont- Mommers

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 09 februari 2012 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Consument excuses aangeboden voor het ontstane ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door Doris45