Klacht: Producten

op 07 december 2010 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Zaterdas en maandags zijn er veel producten uitverkocht,en zijn de schappen leeg.
Er zijn al veel mensen die zich eraan ergeren,en zeggen ik ga naar A>H daar hebben ze wel alles,ik vind dit geen goede reclame voor de Jumbo.
Ik hoop dat umet deze klacht wat zult doen,anders raakt u veel van uw klanten kwijt.
En het toch prettig als alles aanwezig is ,en je niet steeds mis pakt.
Vriendelijke gr Francien

Gewenste oplossing

Dat er voor het weekend alles is aangevult en desnoods ook in het weekend vullen,want met de ruime openingstijden,en de zondag open ligt er weinig meer in het vak.

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo Te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/Met vriendelijke groeten,Jumbo Consumentenservice

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kapoemelke