Klacht: Onzekerheden i.p.v. 7 zekerheden.

op 04 januari 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Het is een rommeltje bij Jumbo Eindhoven (Geldropseweg). Als voormalig Jumbo medewerker weet ik exact hoe het er aan toe dient te gaan in een echte Jumbo. De klant is koning en de hele supermarkt doet er alles aan om daar voor te zorgen.
Bij deze Jumbo voelt dat helaas anders. Wat gaat er mis:

– Je bent er nooit zeker van dat dat wat op je lijstje staat er ook daadwerkelijk is. Eenvoudige dingen als kipfilet,bladerdeeg of een kratje grolsh zijn er even zo vaak niet als wel.
(Dit soort producten op voorraad houden in een magazijn kennen ze blijkbaar niet)

– Het assortiment verandert schrikbarend snel waardoor je telkens overal op mis grijpt. En dan gaat het echt niet om speciale producten.
Een voorbeeld: Zo was er eerst geen vaseline. Een opmerking over gemaakt. Na wat weken was deze in het assortiment en tsja… momenteel is hij weer onvindbaar.

– Service met een glimlach. Nou.. 9 van de 10 keer doet het personeel maar wat. Bij een vraag naar een product dat er niet is wordt er vooral veel aan het hoofd gekrabd. (Volgens mij moet er juist een vergelijkbaar product voor dezelfde prijs worden aangeboden.)
Ook wordt er heel snel geroepen dat ‘ze het niet hebben’. (En dat zonder te kijken of het na te vragen…)
Bij de flesseninname is het lang wachten geblazen. (Ik ben ooit met mijn lege kratje de winkel in moeten lopen na 10 minuten bellen.)
Aan de counter worden vaak lange gesprekken met collega’s onderling gehouden en oja… tussendoor nog even een klant helpen.
Personeel is overdag weinig aanwezig en als klap op de vuurpijl geldt dat ook voor bedrijfsleiding.

Gewenste oplossing

Deze winkel moet de 7 zekerheden ook daadwerkelijk zichtbaar gaan maken.

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo Te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/Met vriendelijke groeten,Jumbo Consumentenservice

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door TKuipers