Klacht: onvriendelijke cassière

op 16 september 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Op vrijdag 16 september te 14.00 uur ben ik bij de kassa’s van de jumbo aan de stede in Den Haag, en het is aardig druk 5 kassa’s open ik zie dat kassa 3 dicht gaat want het bordje staat op de ban dus zoek ik een andere band.
Tot mijn verbazing zie ik nieuwe klanten bij band 3 staan dus sluit ik bij de band aan en doe mijn boodschapen op de band en krijg van me voorganger te horen dat de kassa dicht is en dat beaamt de cassiere dus waarop ik vraag waarom help je dan wel mijn voorgangers die je ook had moeten weg sturen want je moest gaan eten vertelde je en dat was niet waar zei ze dat ze achter die voorgangers dicht ging en dat was beslist niet waar dus ze hielp me niet meer en ging weg dus mijn boodschappen oppakken en naar een andere band zoeken.Ik vind dit van onbehoorlijk gedrag en het komt heel onvriendelijk over.
Ik vroeg om haar naam maar ze had haar naam bage niet op ik moest er twee keer om vragen en dat was ene REBACCA of het klopt weet ik niet ik had geen zin meer om de manager erbij te halen .
Dus bij deze wil ik doorgeven dat ze van mij een aantekening op haar conto mag komen als onvriendelijk gedrag

Om haar dit mede te delen via de manager en desnoods een
curcus communicatie te laten volgen.
Want zo ga je niet met klanten om.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door R keizers