Klacht: ontploffing

op 08 april 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Mijn afgelopen dinsdag aangeschafte flesje met sinaasappelsap en kiwi is gisteren vanuit mijn tas ontploft. Het had al een vieze bijsmaak nadat ik het kocht, maar toen ik het gisterenmorgen het mee naar mijn werk nam waar het een temperatuur van ong. 20 graden is en niet bij verwarming of in de zon stond ontplofte opeens het flesje en zat de hele afdeling onder de fruitrommel incl. de kleding die mijn collega droeg.
Aangezien de houdbarheidsdatum tot 8 april was, dus vandaag, zou dit dus absoluut niet moeten kunnen. Het is nog maar de vraag of mijn collega dit uit haar (nieuwe) kleding krijgt.

een juiste oplossing waardoor ik toch weer mijn boodschappen, en smooties bij de Jumbo wil kopen.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/ Met vriendelijke groeten, Jumbo Consumentenservice

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door VlotM