Klacht: ontbijtkoek

op 10 maart 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al jaren eet ons gezin de ontbijtkoek van het eigen merk van Jumbo. De laatste 2 pakken, zijn niet zoals wij gewend zijn. De koek is hard en droog.

Gewenste oplossing

Graag willen we de koek terug, zoals die was.

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/Met vriendelijke groeten,Jumbo Consumentenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door katjaclarijs