Klacht: Mountain Dew(Drank) Prijs opgekrikt in 1 dag

op 25 februari 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Gister Ging ik langs de jumbo en kwam erachter dat ze Mountain dew hadden (Amerikaanse frisdrank) De prijs was Echter Erg laag Dus ik Taste in mijn buidel om een paar blikjes ervan te kopen (Het was €2.50 Voor een doos van 12 blikjes Geen aanbieding) Toen ik eenmaal bij de kassa was aangekomen Hadden ze geen prijs voor Losse blikjes dus rekende ze 50Cent per blikje (valt mee te leven) Dus ik kom vandaag weer terug Om dit drankje te kopen Nu hebben ze de prijs Voor 1 blikje 1 hele euro gemaakt! En de prijs voor een doos weggehaald Ik ben hier ziedend over Dat ze zulke Centenaaiers Zijn! Ik had Net zo goed een Doos kunnen kopen dan zouden ze de prijs niet omhoog halen!

Gewenste oplossing

De prijs Verlagen Tot 50 cent per stuk Zoals ik eerst had betaald Of nog beter 2.50 per doos Dat hoeft niet persee maar De prijs zo omhoog halen vind ik Erg Slecht van ze

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo Te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/ Met vriendelijke groeten, Jumbo Consumentenservice

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Janalleman1