Klacht: Marokko mint thee

op 20 maart 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Het gaat over de Marokko mint thee, van het huismerk jumbo. Het is ontzettend vervelend dat je het sliertje wat aan het theezakje vast zit geplakt eraf moet halen(heel voorzichtig) en vervolgens het theezakje scheurt. Er is geen andere manier om dit voorzichtiger er af te trekken. Dus elke keer als wij thee willen drinken, is ons thee kopje veel met kruiden door het gescheurde thee zakje!

Gewenste oplossing

Dat de fabrikant dit gaat bekijken, en hier een andere oplossing voor gaat vinden zodat het thee zakje niet meer scheurt, en je geen thee vol met losse kruiden hebt.

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op:http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/Met vriendelijke groeten,Jumbo Consumentenservice

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ddry