Klacht: lege schappen/verkeerde prijscommunicatie

op 20 september 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij onze Jumbo in Drunen grijp ik erg vaak mis bij artikelen,er zijn ontzettend vaak lege schappen.
Nu heb ik ook al 2keer(vandaag weer)gehad dat er een andere prijscommunicatie voor het schap stond dan op de kassabon,maar kreeg het niet voor de gecommuniceerde prijs!

Gewenste Oplossing:

Betere bevoorrading en juiste prijscommunicatie,het artikel meegeven voor de prijs die voor het schap staat,is toch heel normaal?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jelleke190