Klacht: Kortingsbon 5 euro korting

op 21 maart 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik was de kortingsbon vergeten, het meisje bij de kassa zei dat ze er niks aan kon doen. Toen ik vroeg of ze het niet op postcode kon doen, gaf ze aan dat ik na het afrekenen bij de servicebalie langs kon gaan. Bij de servicebalie gaf ze aan dat ik al had afgerekend en ze niks meer kon doen. Ze had stapels met bonnen, maar die had ik voor het afrekenen moeten inscannen.

Gewenste oplossing

Ik wil graag die 5 euro van de kortingsbon terug, want ik heb meer dan 25 euro besteed bij de Jumbo.

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo Te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/ Met vriendelijke groeten, Jumbo Consumentenservice

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door m.liekimchong